
Od czwartku, 26.03 do odwołania obowiązują nowe godziny otwarcia POP ZTM. W związku z tym Zarząd Dróg Miejskich wprowadza kolejne udogodnienie w zdalnej obsłudze warszawiaków. Abonament mieszkańca uprawniający do bezpłatnego parkowania w płatnej strefie można załatwić drogą elektroniczną.
Osobom, które są zameldowane na pobyt stały lub czasowy na terenie Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) i są właścicielami, współwłaścicielami lub użytkownikami auta przysługuje abonament mieszkańca.
Od 18 marca mieszkańcy stolicy mogą załatwić formalności związane z abonamentem parkingowym przez internet. By tego dokonać wystarczy wysłać wniosek zawierający imię, nazwisko i datę urodzenia, a także skany niezbędnych dokumentów na adres [email protected]. Listę dokumentów można znaleźć na stronie internetowej ZDM.
Pamiętajmy o tym by ukazać w mailu czy wniosek dotyczy przedłużenia ważności posiadanego abonamentu (wówczas będzie on przedłużony na dotychczasowych zasadach), czy wydania nowego abonamentu. Ważny element: abonament, który został wydany elektronicznie jest on widoczny dla kontrolerów w systemie. W związku z tym, nie ma potrzeby drukowania dokumentu i wkładania za szybę samochodu.
Roczna opłata wynosi 30 złotych. Dokonać jej można przelewem. Po otrzymaniu płatności, wnioskodawca dostanie informację o wydaniu abonamentu. Pełna procedura wydawania abonamentu drogą elektroniczną jest dostępna na stronie Zarządu Dróg Miejskich.
Wszystkie osoby, które otrzymają abonament drogą elektroniczną, będą zobowiązane do stawienia się osobiście w Punkcie Obsługi Pasażerów WTP do końca maja 2020 r., w celu okazania oryginałów niezbędnej dokumentacji i potwierdzenia tożsamości. Wizyta w POP będzie również konieczna w przypadku chęci zmiany listy parkomatów przypisanych do abonamentu, — informuje Zarząd Dróg Miejskich
Uwaga: obowiązują nowe godziny otwarcia POP ZTM
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie