Reklama

Nowy Zarząd Dzielnicy - podział kompetencji

Zgodnie z Zarządzeniem numer 209/2022 z 17 lutego 2022 roku Rafał Trzaskowski powołał nowy Zarząd Dzielnicy Rembertów miasta stołecznego Warszawy. Poprzedni został odwołany podczas sesji Rada Dzielnicy na początku roku.

Nowy Zarząd Dzielnicy, w składzie

1. Maciej Iwanicki – Burmistrz Dzielnicy;

2. Mieczysław Golónka – Zastępca Burmistrza;

3. Aleksander Lesiński – Zastępca Burmistrza

zgodnie z uchwałą nr 146/654/2021 z dnia 24 lutego 2022 roku otrzymał podział kompetencji, które będzie pełnił.

Burmistrz Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Maciej Iwanicki będzie sprawował nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych: 

  • Wydział Organizacyjny 
  • Zespół Obsługi Rady Dzielnicy Rembertów 
  • Wydział Administracyjno-Gospodarczy 
  • Wydział Budżetowo-Księgowy 
  • Wydział Prawny 
  • Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Kadr oraz Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Zamówień Publicznych 
  • Wydział Działalności Gospodarczej i Sportu.

Ponadto Maciej Iwanicki wykonuje nadzór nad działalnością domów kultury („Wygoda”, „Rembertów”) oraz Biblioteki Publicznej.

 

Do zakresu zadań pozostających w kompetencji Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Mieczysława Golónki należy sprawowanie nadzoru nad działalnością następujących komórek organizacyjnych utworzonych dla Dzielnicy:

  • Wydział Infrastruktury 
  • Wydział Gospodarki Gruntami 
  • Wydział Architektury i Urbanistyki 
  • Wydział Budownictwa 
  • Wydział Kultury i Promocji

Ponadto Mieczysław Golónka współpracuje z Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

 

Do zakresu zadań pozostających w kompetencji zastępcy Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Aleksandra Lesińskiego należy sprawowanie nadzoru nad działalnością następujących komórek organizacyjnych:

  • Wydział Oświaty i Wychowania 
  • Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia 
  • Wydział Obsługi Mieszkańców 
  • Wydział Informatyki 
  • Wydział Ochrony Środowiska 
  • Wydział Zasobów Lokalowych 

Ponadto Aleksander Lesiński wykonuje czynności nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych, tj.:

  1. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty;
  2. Ośrodek Pomocy Społecznej;
  3. placówki oświaty i wychowania

oraz współpracuje z Delegaturą Biura Spraw Obywatelskich i Administracji.

Źródło UM

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do